Germany photo diary

by - 20:11

Ok, I should definitely be doing my college project as I am writing this but what the hell. I haven't been posting much lately here and I decided that this is the perfect time to post something new 💁! I really enjoy the most writing my blog and doing some changes to my little corner on this universe called Internet and I feel it is much more intimate place for me than Instagram. Lately Instagram have been nothing but rude to all of us, hiding our posts and stories from our followers and presenting only ''big'' people on our timelines such as Negin, Aimee or other ''trendy'' blogger. Don't get me wrong, I like all of them (obsessed with Aimee) but how many exposure is too many exposure? Be realistic with me, those guys  don't need that many exposure to stay popular. I type like million times a day ''songofstyle'' to my search bar just to see which perfect dress or shoes she wore that day. Those gals are that kind of blogger which name you KNOW and which name you won't forget if her post from 2 days ago is not on your timeline (and I am speaking on the TOP of timeline). I am following a thousand people and I wouldn't be following them if I don't find them some kind of interesting or inspiring and I only see posts of like 5 % of them. This just makes me sad and frustrated so bear with me 💪. And I solemnly swear I will be posting here much as I find it much more enjoying than posting on Instagram 💩 .

Now to my new blog post. I went to Germany one month ago and yeah, yeah, I am posting these pics here a month late but as I said, I am trying to get back on track with blog posts! I went to Augsburg and Munich since I have family there and I always go there around February or March since this is the only time I don't have college errands. Last year was warmer so I enjoyed it a bit much but Germany is soo pretty you just can not not go out and freeze just to take couple of photos. I had really cool outfits which were mainly covered buy big coat our puffer jacket. Which you can't see on photos cuz I took it off every time I wanted to take #ootd pic. Which is why I got a cold later. But that is another story to tell. I hope you enjoy in my little photo diary and my little confession earlier in post. Talk to me in the comments section about that theme and tell me if you like my outfits and photos of these two cities!

XOXO, M.

***

OK, definitivno bi trebala pisati jedan projekt za faks u ovome trenutku, ali nekako mi se ovo činilo zabavnije. Nisam dugo ništa ovdje pisala, postala, filozofirala pa sam odlučila da je ovo idealno vrijeme 💁. Stvarno uživam u pisanju na svojemu blogu i u izmjenjivanju sitnica na njemu, osjećam kao da je ovo moj maleni kutak u ovome svemiru zvanome Internet. Nekako mi je puno intimnije nego pisanje i postavljanje fotki na Instagram. U posljednje vrijeme, Instagram je sve samo ne milosrdan i dobar prema nama. Skriva fotke i dnevne priče od naših prijatelja i followera i prezentira nam samo ''velike'' bloggere kao što su Negin i Aimee ili neki drugi ''IN'' blogger. Nemojte me krivo shvatiti, stvarno volim i Negin i Aimee (OPSJEDNUTA sam s Aimee), ali koliko reklame je previše reklame? Budimo realni, to su tipovi cura koji ne trebaju ogromnu reklamu kako bi ostale popularne. Ja sama u tražilicu upišem ''songofstyle'' kako bih vidjela koju je danas savršenu haljinu ili cipele Aimee obukla/obula. To su cure čija imena ZNAMO i nećemo ih zaboraviti ako nam se njihova fotka od prije 2 dana ne prikaže na timeline-u (i pričam o samome vrhu). Pratim oko tisuću ljudi koje ne bih pratila da mi se ne čine inspirativni ili mi se ne sviđaju na neki način, no vidim fotke od samo 5 % njih. Ovo me baš čini tužnom i frustriranom pa se nadam da suosjećate sa mnom 💪. Obećavam sama sebi da ću češće ovdje dolaziti, pisati i postavljati fotke jer više uživam u ovome nego postavljanju ičega na Instagram 💩.

A sada se vraćamo na novu blog objavu. U posjetu Njemačkoj sam bila prije nekih mjesec dana. Daa, da malo kasnim s ovom objavom no kao što sam već rekla, pokušavam se vratiti u rutinu što se tiče objava i samoga bloga. Bila sam u Augsburgu i Munchenu jer tamo imam obitelj, a gore sam uvijek oko 2. ili 3. mjeseca jer je to jedino vrijeme kada nemam obveza oko fakulteta. Prošle godine je vrijeme bilo toplije pa sam maalkice više uživala i bila vani, no Njemačka je toliko lijepa da ne možeš ne izaći vani i smrznuti se samo kako bi napravio novu fotku bilo kakve vrste. Imala sam baš cool kombinacije koje su bile većinom pokrivene kaputom ili ogromnom jaknom. Koje sam skinula svaki put kada bih htjela novu #ootd fotku. Zbog kojih sam se prehladila kasnije. No to je već druga priča. Nadam se da ćete uživati u mojemu malome dnevniku slika. Pričajte sa mnom u komentarima o ovoj temi u vezi Instagrama i sviđaju li vam se moje fotke!

XOXO, M.

























You May Also Like

1 komentari

  1. Predivne fotografije ^_^ Divan post :))

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši