Study in pink.

by - 23:10

First of all, Sherlock fans - I see you 👀(for all that don't know what I am talking about, make sure you DO know next time that it is the title of Sherlock episode). Okay, okay. This outfit. As summer is approaching with its slow steps, I am getting more and more obsessed with this color palette. I just loove love LOVE everything in fuchsia pink and I am going crazy over this back details with bows. Can it get any more cuter? I decided to pair it with pretty red skirt aand the most romantic purse I have ever got! And as I already started in this tone, why not continue with the shoes? The heck with everything; rules are meant to be broken😎. Also, I feel like this is the most beautiful location I have shot my outfit and it is kinda in this color palette too (hihi). And to add a little bit of contrast to this, I added double buckled belt and black nail polish. I hope you like it, I know I do 💪! You can find details about this outfit down below 👇 

P.S. have you noticed I am using too many superlatives? 😂

XOXO, M.

***
Prvo najbitnije, fanovi Sherlocka vidim vaas 👀 (za one koji ne znaju o čemu pričam, pobrinite se da sljedećega puta znate da je ovo ime jedne epizode Sherlocka). Okej, okej. Ova kombinacija. Kako se ljeto bliži svojim puževim koracima, postajem sve luđa za ovim bojama. Jednostavno oboožavam sve u boji fuksije, a da n epričam o detaljima na leđima s dvije preslatke mašne. Može li slađe? Odlučila sam bluzicu uspariti s divnom, crvenom, plisiranom suknjom i naajromantičnijom torbom koju sam ikada imala! Iii kako sam već počela u tome tonu, zašto ne nastaviti i sa cipelama? Kvragu s pravilima, tu su da se krše 😎. Također, imam osjećaj da je ovo najljepša lokacija na kojoj sam slikala neki outfit i nekako se slaže uz moj outfit (hihi). Kako bi dodala malo kontrasta ovome svemu, dodala sam crni remen s duplom kočom i crni lak za nokte. Nadam se vam se sviđa, znam da meni je 💪! Detalje možete naći ispod 👇

P.S. jeste li primjetili da koristim preeviše superlativa? 😂

XOXO, M.

Blouse/Bluza: Zara
Skirt/Suknja: Rosegal
Bag/Torba: Elegant bags
Belt/Remen: eBay
Shoes/Cipele: AliExpress


























You May Also Like

0 komentari